Nytt pyssel :)

Jag blev just påmind om att jag borde uppdatera mig lite :).
Nu är semestern igång och jag har en veckas ledighet kvar den här omgången, sen har jag två veckor till lite längre fram. Skönt att ha lite mer att se fram emot! :)
Under den här semestern har jag haft möjlighet att fixa lite i min nya lägenhet. Jag flyttade in sista februari och med lite mindre förvaringsmöjligheter har jag fått sortera ut lite. Nyttigt! :) Planerna var 1: Fixa i hallen. Detta gjordes med ett skoskåp + spegel från IKEA.

2: Två byråer i klädkammaren skulle målas vita. Fixat!

3: Hade en idé om att göra om en tavelram till klocka och nu är även den klar! :)
Vet inte hur stora bilderna blev här nu, skriver på paddan och fick mecka lite.

Okej, de syns inte.. Återkommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar